”IRL-shopping - Shoppa med alla dina sinnen”

 

Nu kan du lukta på parfymen innan du köper den, prova kläderna innan du köper dem, lyssna på stereon innan du köper den och smaka på osten innan du köper den.

 

”Det känns fantastiskt att äntligen få bjuda tillbaka våra besökare till torget. Det finns ett uppdämt behov av att uppdatera garderoben, njuta av en god måltid på restaurang och att återigen få träffas fysiskt. Att shoppa med alla sina sinnen IRL känns helrätt i tid och kampanjen lyfter verkligen fördelarna med fysisk handel kontra e-handel. Humor och trygghet genomsyrar kampanjen, den blir en snackis och den skapar engagemang!” säger Terese Carlson, Marknadsansvarig Frölunda Torg.

 

Under pandemin har människor i större utsträckning handlat online. Det har varit praktiskt men e-handeln saknar möjligheten att shoppa med alla sinnen. Samhället börjar så sakteliga bli mer tillåtande, fler och fler blir vaccinerade och vi blir mer bekväma med att besöka köpcenter och handla igen. I takt med att vi går tillbaka att arbeta från kontoret, uppstår behovet av att uppdatera garderoben.

 

Med denna kampanj vill vi bjuda tillbaka vår efterlängtade besökare till Frölunda Torg. Vi längtar med andra ord efter att shoppa IRL och få känna att shoppingen blir en upplevelse igen! avslutar Terese Carlson, Marknadsansvarig Frölunda Torg.

 

Kampanjen är framtagen i samarbete med Dear Friends.